odwodnienie
Odwodnienie organizmu
22 września 2016
Trening Personalny Dla Kobiet
31 stycznia 2017
Pokaż wszystkie

Rytuały Tybetańskie

Rytuały Tybetańskie

Jak szybko obudzić się rano  ?
Jak mieć energie, elastyczną skórę  i brak ochoty na słodycze będąc na diecie  ?
Często zadajesz sobie te pytanie zastanawiając się czy jest na to recepta ?

 

Ćwiczenia Tybetańskie

Każdy trener personalny powinien znać te ćwiczenie, ponieważ czynią  one cuda na płaszczyźnie fizycznej, umysłowej i emocjonalnej. Ćwiczenia regulują pracę tarczycy poprawiają przemianę materii i układ trawienny. Podczas treningu personalnego dodają więcej energii i siły oraz zwiększają pewność siebie.

Wyobraź sobie, że dzięki planie dietetycznym rozpisanym przez trenera nie masz ochoty na słodycze a twój apetyt ulega zmniejszeniu dzięki temu, że zmysł smaku staje się wrażliwszy a Twoja psychika silniejsza. Mózg jest bardziej dotleniony i otrzymuje więcej składników pokarmowych pobudza przepływ energii, jesteś bardziej zrównoważona i skoncentrowana. Dzięki odchyleniu głowy  do tyłu w ćwiczeniach  lepiej zostaje ukrwiona szyja jednocześnie krew i limfa mogą lepiej krążyć wzmocniony zostaje nasz układ odpornościowy.

Ćwiczenia Tybetańskie  są bardzo energetyzujące; wzmacniają  i potęguje energię seksualną oraz pobudzają centrum zmysłowości twórczej.

Ćwicz najlepiej z samego rana na czczo doda Ci energii na cały dzień. Czas ćwiczeń  Tybetańskich to tylko 15 min i możesz je zrobić sama bez trenera personalnego. Wykonuj ćwiczenia powoli pamiętając o oddechu. Wdech wykonujemy w fazie wysiłku, a wydech w fazie rozluźnienia. Zacznij na początku od kilku powtórzeń, np. 5 a potem każdego dnia, zwiększ ich liczbę dochodząc do 21. Nie musisz zawsze robić wszystkich pięciu ćwiczeń, choć wykonanie ich wszystkich jednego po drugim daje najlepszy efekt

Opis ćwiczeń tybetańskich:

  1. Rytuały TybetańskieStań prosto z ramionami uniesionymi w bok, dłonie skieruj w dół, złącz palce i obracaj się w prawą stronę cały czas jednocześnie głęboko oddychając
  2. Kładziesz się na plecach z nogami wyciągniętymi prosto i rękoma ułożonymi obok ciała z dłońmi skierowanymi do dołu – wdychasz powietrze nosem unosząc nogi i jednocześnie głowę płynnym ruchem następnie wydychasz powietrze ustami i opuszczasz nogi i głowę  na podłogę
  3. Klękasz z nogami rozstawionymi na szerokość bioder równolegle do siebie, dłonie przylegają do twoich ud nad pośladkami, które spinaj –pozwoli Ci to odciążyć kręgosłup. Trzymaj proste plecy i głowę przyciągnięta do piersi. Wdech nosem przy wygięciu do tyłu , wdech ustami do pozycji wyjściowej do przodu
  4. Siadasz na podłogę i wyciągasz nogi do przodu rozstawiając stopy , dłonie opierasz o podłogę w czasie  wdechu odrywasz tułów od ziemi napinając jednocześnie wszystkie mięśnie, w czasie ćwiczenia stopy powinny być nieruchome a ramiona wyprostowane i wracasz do pozycji wyjściowej wypuszczając powietrze ustami
  5. Palce stóp wyprostuj dłonie i stopy rozstawione na szerokość ok 60 cm, ramiona prostopadle do podłogi a kręgosłup wygięty w łuk na dół, głowę odchylamy jak najdalej do tyłu, w czasie wdechu unosisz biodra i przyciągasz brodę do piersi a ramiona i nogi pozostają   wyprostowane, a ciało tworzy trójkąt

Komentarze są wyłączone.