Agnieszka Iwaśska - sesja 0419, czerwona koszulka i gumy
Czy potrafisz wziąć odpowiedzialność za swoje zdrowie?
3 stycznia 2022
Pokaż wszystkie

7 zasad zdrowej diety

Agnieszka Iwańska

1. Nie traktuj swojej diety od do tylko zmień nawyki

2. Wprowadź zmiany tu i teraz, zacznij powoli, np.ogranicz cukier do kawy lub wyeliminuj soki i napoje gazowane

3. Słodycze zastąp owocami

4. Bądź cierpliwa

5. Nie stosuj głodówek

6. Jedz pełnowartościowe śniadanie, które zawiera węglowodany, głównie białko (20%). Nasyci Cię i nie będziesz chciała sięgnąć po niezdrowe przekąski

7. Dopasuj ilość posiłków do siebie, nie musi być 5, możesz jeść 3 i też mieć efekty

Staraj się jeść kolację do 19.00 i pozwól, by organizm regenerował się w nocy, a nie tracił energie na trawienie, bo wówczas wstaniesz zmęczona.

8. Nie rób zakupów na głodniaka

9. Nie kupuj słodyczy na zapas

Agnieszka Iwańska

Jak jeść na przyjęciu, gdy jesteś na diecie

1. Nie mów, że jesteś na diecie, dzięki czemu unikniesz zbędnych komentarzy i nie zwrócisz uwagi na siebie

2. Naładuj tyle jedzenia, ile potrzebujesz, głównie warzywa i białko, staraj się unikać węglowodanów – pieczywa

3. Pij wodę i miej cały czas pełną szklankę

4. Jeśli pijesz alkohol, wybierz lampkę wina wytrawnego i pij małymi łyczkami cały wieczór – jeden  kieliszek poprawi trawienie

Oszukaj kalorie i wymień

1. Śmietanę na jogurt

2. Białą mąkę na żytnią

3. Cukier na ksylitol lub erytrol

4. Soki na wodę

5. Słodycze ze sklepu na te, które zrobisz sama

6. Płatki słodkie na owsiane górskie

7. Smażenie na głębokim tłuszczu na piekarnik lub gotowanie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *